Автомобільні ваги поосного зважування в динаміці (рухії) ВПА-20/ВПА-40/ВПА-60
від 1 000 ₴
- Під замовлення
- +380 (50) 696-38-96Інспекційне обладнання
- +380 (50) 411-52-95Вагове та дозуюче обладнання
- +380 (50) 411-84-05лабораторне обладнання
- +380 (50) 352-11-15Технічна підтримка
- +380 (44) 537-33-19багатоканальний телефон
Автомобільні ваги поосного зважування в динаміці (рухії) ВПА-20 / ВПА-40 / ВПА-60.
Автомобільні ваги призначені для поосного зважування в русі автотранспортних засобів (автомобілів, причепів, напівпричіпів), визначення навантаження на одиночну, здвоєну, вбудовану вісь, а також сумарної маси транспортного засобу.
Ваги встановлюються на автомагістралях і міжнародних автомобільних пунктах пропуску з пропускною здатністю понад 500 автомобілів на добу.
Програмне забезпечення, що постачається в складі ваг, відбиває процес вимірювання на дисплеї ПК, а також зберігає результати за всіма проведеними вимірами в базі даних.
Конструкцією передбачена можливість діагностики вагового пристрою без гир.
Технічні характеристики ваг
Розмір вантажоприйманого пристрою 3200х800х550 мм
Найбільша межа зважування, НПВ:
вантажного пристрою 20 т.
сумарної маси транспортного засобу 60 т.
Найменша межа зважування, НмПВ
сумарної маси транспортного засобу. 1 т
Дискретність індикації маси, d 10 кг.
Грани допущеної похибки ваг відповідно до національних стандартів України ДСТУ OIML R 134-1: 2010 «Прилади автоматичні для зважування транспортних засобів у русі та вимірювання навантажень на вісь»
Клас точності ваг під час зважування транспортного засобу в русі для визначення його загальної маси за ГОСТ OIML R 134-1: 2010 - 0,5.
Клас точності для маси транспортного засобу |
Відсоткова частка від умовного значення маси транспортного засобу |
|
Первинна повірка |
Контроль під час експлуатації |
|
0,5 |
± 0,25% |
± 0,50 % |
Клас точності ваг під час зважування транспортного засобу в русі для визначення навантаження на одиночну вісь або групу осей за ГОСТ OIML R 134-1: 2010 - В
Для двосного транспортного засобу з жорстким кріпленням кузова найбільша різниця між відбитим значенням навантаження на одинарну вісь для випробувань у русі та умовним дійовим значенням статичного еталонного навантаження на одинарну вісь не має перевищувати найбільшого з таких значень:
Клас точності для навантаження на одинарну вісь |
Відсоткова частка від умовного значення статичного еталонного навантаження на одинарну вісь |
|
Первинна повірка |
Контроль під час експлуатації |
|
B |
± 0,50 % |
± 1,00 % |
Діапазон швидкостей руху автомобіля під час
поосного зважування від 3 до 5 км/год
Кількість тензодатчиків 4
Номінальне навантаження тензодатчиків 10 т
Максимальна кількість осей автомобіля, що дозволено: 10
Діапазон робочих температур:
для вагової платформи: від -30 до +50 °C
для вимірювальної апаратури: від +10 до +30 °C
Методика поверання МПУ 02-494: 2018
Точність зважування, %: 0,5
Зважування на швидкості, км/год: 5
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Клас точності ваг статичного зважування | Звичайний |
Інтерфейс для підключення зовнішніх пристроїв | RS232, RS422, RS485 |
Кількість тензометричних датчиків | 4 шт. |
Гарантійний термін | 12 міс |
Стан | Новий |
Вагова платформа | |
Ширина | 3000 мм |
Довжина | 18000 мм |
Матеріал платформи ваг | Чорна сталь |
Користувальницькі характеристики | |
Виробник | ТОВ "Сартокарат" |
- Ціна: від 1 000 ₴